• dokumenty
  • plan lekcji3
  • wazne
  • kalendarz

logo projekt

       Majsterkowanie i nie tylko.  Od września odbywają się zajęcia dodatkowe „Mały technik” realizowane w ramach projektu. Oprócz praktycznego działania uczniowie pozyskują wiedzę dotyczącą  trzech podstawowych obszarów:

*Podstawy techniki ,*Materiałoznawstwo ,*Technologia wytwarzania.

 W czasie zabawy i działania tworzą rzeczy przydatne, a jednocześnie uczą się jak i z czego można je zrobić. Jeszcze chwilkę i powstanie nowa pracownia techniczna, co pozwoli na urozmaicenie zajęć z wykorzystaniem różnych narzędzi. Zajęcia prowadzi wprowadzając uczniów w świat techniki pani Ewa Tereszczak

logo projekt

Problem z wymową? – to nie musi być problem. Niektórzy uczniowie klas pierwszych i nie tylko w ramach projektu Po nitce do kłębka...., uczestniczą w zajęciach logopedycznych. To dodatkowe  godziny ćwiczeń rozwijających mowę oraz komunikację u wielu dzieci z różnych klas. Kto powiedział, że nie można się uczyć i ćwiczyć przez zabawę?! Zajęcia  w poniedziałki i środy prowadzi neurologopeda Joanna Jagiełło, a  wtorki, środy, czwartki i piątki Anna Wałdoch

logo projekt

W ramach projektu " Po nitce do kłębka" odbywają się zajęcia eksperymentalno - przyrodnicze skierowane do uczniów klas IV - VII. Uczniowie poprzez doświadczenia i eksperymenty poznają arkana wiedzy biologiczno - przyrodniczej. Dzięki temu łatiwj, szybciej i ciekawiej przyswaają wiedzę podręcznikową. Być może dzięki temu nie tylko wzbogacą wiedzę, ale odkryją coś nowego.  Zajęcia prowadzi nauczyciel przyrody i biologii - pani Anna Niewczas

            logo projekt

Zajęcia doskonalące umiejętność poprawnego pisania oraz czytania są prowadzone przez Panią Sandrę Undro w każdy czwartek i piątek,. a panią Katarzynę Kanię  w poniedziałki, wtorki i piątki.

Ich celem  jest doskonalenie umiejętności praktycznego zastosowania zasad pisowni języka polskiego i wykorzystanie przez uczniów posiadanej wiedzy. Program zajęć opiera się na połączeniu elementów nauki i zabawy. Stosowanie różnych form zabaw jak np. rebusy, zagadki, gry dydaktyczne, krzyżówki czy łamigłówki pobudzają wyobraźnię dzieci, zwiększając tym ich zaangażowanie emocjonalne i poznawcze.

Głównym zadaniem jest wskazanie znaczenia poprawnej pisowni oraz rozbudzanie w uczniach  zainteresowań ortografią.